Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Φοιτητικοί σύλλογοι καταδικάζουν την ιμπεριαλιστική επέμβαση της ΕΕ στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία



Την καταδίκη τους στην ιμπεριαλιστική επέμβαση στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία που αποφάσισε το Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ με τη σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης, εκφράζουν μια σειρά φοιτητικοί σύλλογοι με ψήφισμα που υπογράφουν και προωθούν και σε άλλους συλλόγους. 

«Καταδικάζουμε την ιμπεριαλιστική επέμβαση που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία με απόφαση του συμβουλίου εξωτερικών υποθέσεων της ΕΕ και τη σύμφωνη γνώμη της ελληνικής κυβέρνησης.
 
Καταγγέλλουμε τη συμμετοχή της χώρας μας στην προετοιμασία και υλοποίηση των ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών στην περιοχή με τη διάθεση του ευρωΝΑΤΟϊκού στρατηγείου της Λάρισας. 

Την ίδια στιγμή που μειώνουν μισθούς, κλείνουν νοσοκομεία, επιβάλλουν φόρους και χαράτσια το λαό, φορτώνουν τα βάρη της κρίσης στις πλάτες των οικογενειών μας ταυτόχρονα, δίνουν απλόχερα χρήμα, πόρους και υποδομές στους φονιάδες ιμπεριαλιστές. 

Η συγκεκριμένη επέμβαση, όπως και δεκάδες άλλες που πραγματοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια (π.χ. Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη, Συρία), πραγματικό στόχο έχει την προάσπιση των συμφερόντων των ευρωενωσιακών μονοπωλίων στην περιοχή.

Εμείς οι νέοι και οι νέες που ζούμε καθημερινά τα αποτελέσματα της πολιτικής που τσακίζει το λαό για τα συμφέροντα των μονοπωλίων, που βιώνουμε την ανεργία και την ανασφάλεια για το μέλλον, που βλέπουμε τις οικογένειές μας να στενάζουν κάτω από το βάρος της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης - ΕΕ γνωρίζουμε ότι οι ίδιοι που έχουν κηρύξει πόλεμο στη ζωή και τα δικαιώματα μας είναι αυτοί που για τα κέρδη και τα συμφέροντά των επιχειρηματικών ομίλων προετοιμάζουν και υλοποιούν στρατιωτικές επεμβάσεις όπου γης.»

Από το 902.gr

1 σχόλιο:

  1. Aς αναρωτηθούν όσοι κουφιοκέφαλοι μας λένε για το λεγόμενο "υψηλό επίπεδο ζωής" στην Ευρώπη. Από το αίμα και τη ληστεία των λαών του τρίτου κόσμου προέρχεται η "ευημερία τους" (όσο τέλος πάντων μπορεί αυτή να ισχύει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή