Στους μονοπωλιακούς
ομίλους παραδίδει η κυβέρνηση τις λιμενικές υποδομές της χώρας, στο
πλαίσιο της στρατηγικής επιδίωξης του ντόπιου κεφαλαίου, όπως αυτή
προωθείται με τις οδηγίες και αποφάσεις της ΕΕ, να αναδειχθεί η Ελλάδα
και πρώτα και κύρια ο Πειραιάς σε μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο
συνδυασμένων μεταφορών, εξέλιξη που διαπλέκεται και με ισχυρούς
γεωπολιτικούς ανταγωνισμούς.
Ήδη, την Πέμπτη
ανακοινώθηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ οι επιχειρηματικοί όμιλοι που εκδήλωσαν
ενδιαφέρον για την απόκτηση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένα
Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), αλλά και οι επιχειρηματικοί όμιλοι που περνάνε στη
δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% των μετοχών του
Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς (ΟΛΠ).
Τα μονοπώλια που κονταροχτυπιούνται για ΟΛΠ – ΟΛΘ
(Συνέχεια ΕΔΩ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου